Συχνές Ερωτήσεις

 

  1. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
    Για παραγγελίες εντός Ελλάδος μπορείτε να πραγματοποιήσετε την πληρωμή με PayPal, με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα, με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας και με αντικαταβολή η οποία επιβαρύνεται με χρέωση 2,50€.
    Για αγορές εκτός Ελλάδος μπορείτε να πραγματοποιήσετε την πληρωμή με PayPal και με χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα.
  2.  
  3. Ποιοι είναι οι τρόποι παραλαβής της ηλεκτρονικής μου παραγγελίας;
    Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, μπορείτε να επιλέξετε είτε να αποσταλθεί μέσω της εταιρίας ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε, είτε να παραλάβετε ο ίδιος/η ίδια από κάποιο φυσικό μας κατάστημα.
  4.  
  5. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την φοιτητική έκπτωση σε μια ηλεκτρονική αγορά;
    Η φοιτητική έκπτωση μπορεί να εξαργυρωθεί μόνο στα φυσικά μας καταστήματα με την επίδειξη του φοιτητικού πάσου στο ταμείο.
  6.  
  7. Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω έναν εκπτωτικό κουπόνι σε μια ηλεκτρονική αγορά;
    Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, κάντε κλικ στο «Έχετε κάποιο κουπόνι;» και εισάγετε τον κωδικό κουπονιού που διαθέτετε.
    *Μπορείτε να εξαργυρώσετε μόνο ένα εκπτωτικό κουπόνι ανά παραγγελία.
  8.  
  9. Πως μπορώ να εξαργυρώσω μια δωροκάρτα;
    Για να εξαργυρώσετε μια ηλεκτρονική δωροκάρτα πρέπει κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, να κάνετε κλικ στο "Έχετε κάποιο κουπόνι" και εισάγετε τον κωδικό της δωροκάρτας που αναγράφετε στο email που λάβατε. Η ηλεκτρονική δωροκάρτα δεν μπορεί να εξαργυρωθεί στα φυσικά καταστήματα.
    Η φυσική δωροκάρτα εξαργυρώνεται μόνο στα φυσικά μας καταστήματα με την επίδειξη της στο ταμείο.
  10.  
  11. Με ποια εταιρία μεταφορών συνεργάζεστε;
    Για τις αποστολές εντός Ελλάδος συνεργαζόμαστε με της ACS. Στις αποστολές του εξωτερικού γίνεται μέσω της GLS.
  12.  
  13. Έλαβα λάθος η ελαττωματικό προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;
    Στην περίπτωση που λάβατε ελαττωματικό η λάθος προϊόν, αναλαμβάνουμε εμείς το κόστος επιστροφής. Σε αυτή την περίπτωση η επιστροφή πρέπει να γίνει με την εταιρία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε (ACS).
  14.  
  15. Πως μπορώ να ακυρώσω ή να τροποποιήσω την παραγγελία μου;
    Για να ακυρώσετε η να τροποποιήσετε την παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2102530017 ή να μας στείλετε email στο eshop@badila.gr.
  16.  
  17. Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
    Θα βρείτε αναλυτικά την πολιτική επιστροφών μας εδώ.
  18.  
  19. Γίνονται επιστροφές χρημάτων;
    Επιστροφές χρημάτων γίνονται μόνο για ηλεκτρονικές αγορές από τα κεντρικά της εταιρίας μας. Για τις αγορές από τα φυσικά μας καταστήματα είναι εφικτή μόνο η αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο προϊόν/προϊόντα.
  20.  
  21. Πρέπει να δημιουργήσω λογαριασμό για να προχωρήσω στην ολοκλήρωση της παραγγελίας μου;
    Όχι, μπορείτε να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και ως απλός επισκέπτης. Για δική σας διευκόλυνση σας προτείνουμε την δημιουργία λογαριασμού.
  22.  
  23. Οι τιμές στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι οι ίδιες με τις τιμές στα φυσικά καταστήματα;
    Ναι, οι τιμές είναι οι ίδιες τόσο στο ηλεκτρονικό όσο και στα φυσικά μας καταστήματα.
  24.  
  25. Πως μπορώ να ενημερώνομαι για τις νέες παραλαβές και τις προσφορές;
    Μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο newsletter μας και αυτόματα θα λαμβάνετε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε.
  26.  
  27. Πως θα ξέρω αν έχει κατοχυρωθεί σωστά η παραγγελία μου;
    Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε επιβεβαιωτικό email με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.
  28.  
  29. Τι μπορώ να κάνω αν δεν λάβω ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης της παραγγελίας μου;
    Πρέπει να σιγουρευτείτε ότι ελέγξατε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (spam) σας. Αν όμως δεν λάβατε το email μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2102530017 ή να μας στείλετε email στο eshop@badila.gr.
  30.  
  31. Ξέχασα τον κωδικό του λογαριασμού μου. Τι μπορώ να κάνω;
    Κατά την σύνδεση στον λογαριασμό σας, κάνετε κλικ στο «Ξεχάσατε τον κωδικό σας;» και θα ακολουθήσετε τα βήματα που χρειάζεται ώστε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασης.
  32.  
  33. Πως θα βρω το σωστό μέγεθος;
    Κάνοντας κλικ εδώ θα μεταβείτε αυτόματα στο μεγεθολόγιο για να βρείτε το νούμερο που σας ταιριάζει.
  34.  
  35. Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
    Οι παραγγελίες αποστέλλονται μετά από 2-3 εργάσιμες μέσω ιδιωτικού ταχυδρομείου. Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας είναι 2-3 εργάσιμες ημέρες μετά την ημερομηνία αποστολής της από τα κεντρικά μας.
    *Ο χρόνος παράδοσης μπορεί να επιμηκυνθεί για διάφορους λόγους ανωτέρας βίας, π.χ. δυσμενείς καιρικές συνθήκες, φόρτο εργασίας κ.α.
  36.  
  37. Πότε μπορώ να παραλάβω της παραγγελία μου από το κατάστημα;
    Αν επιλέξατε παραλαβή από κατάστημα θα σας ενημερώσουμε με ένα email όταν η παραγγελία φτάσει στο κατάστημα που επιλέξατε. Έχετε προθεσμία 3 εργάσιμες ημέρες για να παραλάβετε την αγορά σας.
  38.  
  39. Ποιο είναι το κόστος αποστολής;
    Το κόστος αποστολής έχει οριστεί για αποστολές εντός Ελλάδος στα 3€ για παραγγελίες μέχρι 25€.  Για παραγγελίες άνω των 25€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.
    Για αποστολές εκτός Ελλάδος το κόστος αποστολής διαφέρει ανάλογα με την χώρα. Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, αναγράφεται ο σταθερός συντελεστής στην επιλογή της χώρας αποστολής.